Vijftiende verslag - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Vijftiende verslag - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Vijftiende verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

04 Maart 2013 | Sri Lanka, Colombo

Beste allemaal,

Het wordt weer eens tijd voor een bericht uit verre landen. In Soerabaya zijn we bij het laatste huis van Tonia haar moeder geweest. Dat was een emotioneel moment. We zijn in het huis geweest en werden door de buren vriendelijk ontvangen. Het huis is een monument en zal opgeknapt worden.
De volgende haven was weer Singapore. Hier zijn we op het hoog in de lucht gelegen hotelschip geweest. Zeer bijzonder. Daarna doorgevaren naar George Town in Maleisië. De volgende haven was op het eiland Phuket in Thailand. Hier hebben we een prachtige stranddag gehouden.we zijn nu op weg naar Sri Lanka (Colombo).

Tot de volgende keer, groeten van Tonia en Wijnand.

• 04 Maart 2013 - 15:15

Wino En Alke:

Leuk dat jullie bij het oude huis zijn geweest! Fijn dat de buren jullie rond hebben willen leiden

geniet ervan

Wino en Alke.

• 04 Maart 2013 - 16:22

Coby Hoonhoud:

Wat een mooie foto's hebben jullie weer gemaakt en wat een heerlijk weer. Bij ons begint het nu ook beter te worden. Vandaag heerlijk in de tuin gewerkt. Morgen wordt het ongeveer 14 graden, heerlijk weer om te golfen. Goede vaart weer en tot horens.

Groetjes,
    Coby

• 04 Maart 2013 - 17:32

Kees En Cora:

Tonia en Wijnand goede middag,

Weer hartelijk bedankt voor jullie bericht en foto's. We (be-)leven met jullie mee.
    Wat uiteenlopend lopen zijn de bewoners, de omgeving en jullie belevenissen gedurende de tijd dat jullie onderweg zijn.
    Een aaneenschakeling van ervaringen om nooit meer te vergeten.

Groetjes van jullie buren na terugkomst.

• 04 Maart 2013 - 19:47

Eefje Kleermaker:

Hallo reizigers,

Fijn weer iets van jullie te horen.
    Lijkt me erg bijzonder om het oude huis weer te zien van je moeder.
    Wij zijn net bezig om mijn moeder te verhuizen naar de Bunterhoek.
    Zij heeft daar een kamer gekregen.
    Raar om haar nu nog te verhuizen en ook erg dubbel.
    Voor ons ook erg emotioneel.
    Geniet nog verder van jullie mooie reis.

Groetjes Johan en Eefje

• 05 Maart 2013 - 15:19

Cora De Kovel:

Dag Tonia en Wijnand,
    Wat een mooie ervaring om het huis van Tonia's moeder te zien. Zo te zien treffen jullie nog steeds mooi weer. Wat een indrukken moeten jullie hebben opgedaan van al dat moois dat jullie zien.
    Wij zijn net enkele dagen terug van ons reisje naar Barcelona en Ribes (in de Pyreneeën).
    Ook wij hadden mooi weer. We hebben ervan genoten.
    Nog veel mooie dagen toegewenst.
    Kees en Cora

• 12 Maart 2013 - 22:05

Rowin:

Wat is het stil!? Waar zijn we nu? :)

grtjs Rowin

Verslag uit: Sri Lanka, Colombo

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012