Zeventiende verslag - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Zeventiende verslag - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Zeventiende verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

26 Maart 2013 | Griekenland, Piraeus

Beste mensen,

Hierbij een verslag van ons bezoek aan Petra in Jordanië. Dat was echt fantastisch. Na een flink stuk door de kloof gelopen te hebben, kwam de de schatkamer te voorschijn. Het geheel heb ik ook nog gefilmd. We hadden een Nederlands sprekende gids, die in Jordanië woonde. Na Jordanië zijn we naar een plaats in Egypte gevaren (Sharm el Sheik, als ik het goed heb gespeld). Daar hebben we nog gezwommen en gesnorkeld. Ik heb daar mooie vissen gezien. Met zeer mooi weer zijn we door het Suezkanaal gevaren en vandaag zijn we aangekomen in Griekenland. Hier hebben we in Athene de Akropolis bezocht, een biertje gedronken en leuke winkeltjes bekeken. Aan het eind van de dag varen we naar Sicilië.

Dit was het dan weer. Hartelijke groeten en veel liefs van Tonia en Wijnand.

• 26 Maart 2013 - 13:37

Coby Hoonhoud:

Hallo Tonia en Wijnand,

Wat een moois allemaal en wat een fantastisch weer. Om jaloers op te worden. Wat een geluk hebben jullie, dat jullie deze periode niet hier waren maar lekker in de zon.
    Ik heb voor vandaag het golfen weer moeten annuleren, het is werkelijk veel te koud.
    Volgende week wordt het misschien een ietsiepietsie beter. Het wordt ook een keer tijd.
    Vanmiddag komt Marga hier kaarten. Tonia, aan het einde van deze week ga ik weer voor ons boeken, dan heb ik het over donderdag, 11 april rond de klok van 12 uur. Ik reken op je!
    Nog een fijne tijd op de Rotterdam en alles er om heen en tot spoedig ziens.

Liefs,
    Coby

• 26 Maart 2013 - 15:22

Kees En Cora De Kovel:

De belastingaangifte is het huis uit, dus is het tijd voor iets anders. Jullie bericht komt dus als geroepen.
    Jullie hebben een schat aan ervaringen opgedaan en wij mocht een beetje meekijken. Dank daarvoor.
    Onze auto sneuvelde toen een GPS-vrachtwagen ons niet gezien had, dus zijn we op zoek naar een andere. Komt tijd komt raad.
    Goede reis en behouden vaart gedurende de tijd die nog vóór jullie ligt.

Groetjes van KB 25

• 26 Maart 2013 - 18:11

Wino En Alke:

Egypte lijkt ons ook erg leuk! petra kennen we...dat is echt heel groot!
    nu jullie weer in europa zijn komt thuis weer in zicht!
    Tot snel
    groetjes,
    W&A

• 26 Maart 2013 - 21:46

Eefje Kleermaker:

Hallo Tonia en Wijnand,

Fijn weer iets van jullie te horen, we genieten van jullie mooie belevenissen.
    Jullie hebben in ieder geval mooi weer, hier blijft het maar koud zoals jullie waarschijnlijk ook wel weten.
    Het gaat erg snel, jullie komen al zo weer thuis.
    Geniet nog even van alles!!

Groetjes Johan en Eefje

• 28 Maart 2013 - 00:30

Rowin:

en hier ligt 10 centimeter sneeuw.... :) klinkt goed daar... geniet nog even...

Verslag uit: Griekenland, Piraeus

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012