Negende verslag - Reisverslag uit Marmagao, India van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Negende verslag - Reisverslag uit Marmagao, India van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Negende verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

05 Februari 2013 | India, Marmagao

Beste mensen,

We zijn nu op weg naar India, morgenochtend komen we in Marmagoa aan. We hebben dan 3 dagen gevaren vanuit Abu Dhabi. We merken ook dat het steeds warmer wordt. Bij aankomst in India zal het ongeveer 29 graden zijn. Hierbij een paar foto's van Abu Dhabi en een foto van de regelmatige verrassing die we 's avonds vaak in onze hut aantreffen. Deze keer een aapje (gevouwen van handdoeken). Zeer knap.

Groetjes, Tonia en Wijnand.

• 05 Februari 2013 - 12:18

Coby Hoonhoud:

Hallo Tonia en Wijnand,

Heerlijk dit warme weer. Wij verlangen er nu ook wel naar, maar het wordt hier juist weer kouder. Jullie maken mooie foto's, allemaal heel interessant.
    Ik heb jullie e-mails en smsjes gestuurd. Ik hoop dat die aankomen.
    De foto's zie ik nog niet, maar die zullen later wel komen.
    Ik kan niet anders zeggen dan, geniet er van, ook van het heerlijke weer en tot de volgend keer.
    Liefs,
    Coby

• 05 Februari 2013 - 12:27

Coby Hoonhoud:

Nog even een aanvulling. De foto's staan er nu op. Knap hoor, hoe ze mooie figuren van handdoeken kunnen vouwen. Wij hadden dat in Thailand ook iedere dag.
    Groetjes,
    Coby

Verslag uit: India, Marmagao

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012