Tweede verslag - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Tweede verslag - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Tweede verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

15 Januari 2013 | Spanje, Málaga

Beste mensen,

We liggen nu in Málaga. Vanavond varen we naar Tunesie. Het eten op het schip is heel erg goed. Ik voeg wat foto's toe. Hopelijk gaat dat goed.

Tot de volgende keer.

Tonia en Wijnand.

• 15 Januari 2013 - 13:14

Coby Hoonhoud:

Foto's zijn gaaf. Het ziet er allemaal geweldig uit. Goede reis naar Tunesië.
    Liefs, Coby

• 15 Januari 2013 - 21:36

Rowin:

Foto's zien er prima uit.. maar waar zijn jullie? :)

• 16 Januari 2013 - 08:56

Eefje Kleermaker:

Hallo Wijnand en Tonia,

Ik dacht laat ik eens even kijken of jullie ook een reisverslag maken, was ik vergeten te vragen.
    En ja hoor, gevonden!
    Leuk om te lezen en te zien waar jullie zijn.
    Lekker weer daar, hier is het erg koud en veel sneeuw.
    Nou veel plezier nog en geniet van jullie reis.

Groetjes, Johan en Eefje

• 17 Januari 2013 - 22:05

Wino:

Hallo!
    Leuk om te lezen hoe het gaat! goed om te zien dat jullie het naar de zin hebben.
    overmorgen reis ik de andere kant op...;)
    groetjes,
    Wino

Verslag uit: Spanje, Málaga

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012