Twaalfde verslag - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Twaalfde verslag - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Twaalfde verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

19 Februari 2013 | Indonesië, Semarang

Beste allemaal,

Hier weer een berichtje. Van Port Said zijn we naar het eiland Langkawi in Maleisië gevaren, daarna naar Port Kelang bij Kuala Lumpur. Hier zijn we nog in de Twin Towers geweest (de hoogste torens in 1997). Daarna op naar Singapore. Een prachtige stad, werkelijk geen vuil op straat te zien! Hierna doorgevaren naar Jakarta. Een geweldige drukte! Daarna naar Semarang voor o.a. de Borobodur. Zie de foto's.

Verre groeten van Tonia en Wijnand.

• 19 Februari 2013 - 08:02

Coby Hoonhiud:

Hallo Tonia en Wijnand,

Ik ben blij weer wat van jullie te horen. Prachtige foto's en voor mij nu erg bekend. Leuk hoor! De helft van de reis zit er al op, wat gaat de tijd snel!
    Vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren. de golfbaan is weer open! Ik ga kijken of het nog lukt na drie maanden. Jullie joren er van. Veel plezier in Indonesië en ik hoor graag weer van jullie.
    Lieve groetjes van Coby

• 19 Februari 2013 - 12:47

Alke:

Hallo Wijnand en Tonia,

wat een leuke foto's! Jullie zien veel zeg. Zijn jullie ook al in Surabaya geweest? Geniet er maar van. De tijd vliegt om. Hopelijk is het hier weer goed lente als jullie terug komen.

XX Alke

• 19 Februari 2013 - 15:46

Louis Van Der Plaat:

Allereesrst wil ik zeggen dat jullie reis voor jullie onvergetelijk zal zijn met al die mooie highlights en vergeet ook niet schitterende vergezichten.
    Denk erom een beetje Maleis te leren, is makkelijk bij het Tarwarren?
    Heel veel plezier nog en tot op de Familiedag op 13 april.

Louis, Louise

• 24 Februari 2013 - 16:27

Kees De Kovel:

Tonia wen Wijnand goede middag,
    Het is duidelijk dat ik van achter na voren de e-mails lees en beantwoord.
    Wat een leuke foto's!
    Ik benijd jullie niet als jullie straks uit de foto's moeten kiezen. Maar dat is later zorg.
    Ik zag ook dat Tonia op het punt stond zaken te doen.Maar die kun je per container versturen.

Goede reis en tot nader bericht.

Kees en Cora

Verslag uit: Indonesië, Semarang

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012