Vijfde verslag - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Vijfde verslag - Reisverslag uit Piraeus, Griekenland van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Vijfde verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

21 Januari 2013 | Griekenland, Piraeus

Beste allemaal, welzijn nu in Piraeus, vlak bij Athene. Vandaag gaan we niet naar Athene, dat doen we op de terugweg. Om 16.00 uur varen we in de richting van Egypte (doorgang Suezkanaal).
Groetjes Tonia en Wijnand.

• 21 Januari 2013 - 10:20

Coby Hoonhoud:

Hi Tonia en Wijnand,

Wat gaat het allemaal snel. Alweer bijna twee weken onderweg. Time is flying.
    Jullie maken mooie foto's. Hier missen jullie niet zo veel. Het vriest, het sneeuwt en het is ontzettend koud. De golfbaan is voorlopig tot volgende week dinsdag gesloten. Dat is erg jammer.
    Tot de volgende keer.
    Liefs,
    Coby

• 21 Januari 2013 - 11:42

Kees En Cora:

De wereld zit vreemd in elkaar: jullie genieten van plezierig weer, bij ons was het vanmorgen sneeuwruimen geblazen. Dat scheelt zo weer een les in de sportschool en is nog maatschappelijk nuttig.
    Veel genoegenop jullie reis.
    Groetjes van

Kees en Cora

• 23 Januari 2013 - 03:32

Wino:

Zo, bootje vaart aardig door al! Geniet ervan!
    groetjes uit USA.
    Wino.

• 24 Januari 2013 - 21:32

Rowin:

Vergeten jullie jezelf niet op de Foto te zetten ?

Die Kapitein heeft er inderdaad flink de vaart in gezet.. Egypte al !?!

Verslag uit: Griekenland, Piraeus

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012