Zesde verslag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Zesde verslag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Zesde verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

30 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Beste allemaal,
We zijn nu op weg naar Dubai, daar komen we morgenochtend aan. We hebben dan 6 dagen gevaren vanaf Safaga in Egypte. Ik zal proberen foto's van het schip bij dit verslag te voegen. Ik weet niet of dit nu lukt, maar anders komen de foto's later bij dit verslag. Kijk dus of en toe opnieuw naar dit verslag. Tonia en ik hebben ook golfspelletjes gedaan op het schip (putten in de bar en chippen naar het zwembad). Een speciale ervaring!
We kijken uit naar Dubai.

Hartelijke groeten van Tonia en Wijnand.

• 30 Januari 2013 - 14:09

Coby Hoonhoud:

Hallo Tonia en Wijnand,

Leuk weer wat van jullie te horen via waarbenjij.nu. Ik heb jullie een mailtje gestuurd naar twee e-mailadressen. Hopelijk komt er één aan. De foto's zijn er inderdaad niet bij, dus ik hou het in de gaten. Heel veel plezier in Dubai.
    De golfbaan is nog steeds gesloten, het weer is nu qua temperatuur beter, maar we hebben heel veel regen, dat zal bij jullie wel beter zijn.
    Lieve groetjes van
    Coby

• 30 Januari 2013 - 22:15

Eefje:

Hallo Tonia en Wijnand,

Uitgekeken naar een nieuw verslag van jullie.
    Fijn dat jullie het goed naar de zin hebben ook leuk om wat foto's te zien van wat er op,het schip te zien is. Goede reis verder en geniet lekker van alles. Hier waait het op het moment heel hard. We kijken uit naar nieuwe verslagen van jullie.

Groetjes Johan en Eefje

• 31 Januari 2013 - 10:06

Kees En Cora De Kovel:

Tonia en Wijnand goede morgen (hier althans),
    Dank voor jullie verslagje.
    Dubai is voor mij een bestemming waar ik graag naar toe zou willen om de architectuur te zien.
    Op termijn verneem ik wel of mijn beeld te idealistisch is.
    Het is hier winderig, koud en nat. Majesteit viert haar verjaardag. We nemen er wel wat op!

Groetjes,

Kees

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012