Zevende verslag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Zevende verslag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Zevende verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

31 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Beste allemaal,

Vandaag aangekomen in Dubai. We hebben gelijk een architectonische busreis gemaakt en zijn in het hoogste gebouw ter wereld geweest, de Bjur Khalifa. De top ligt op zo'n 825 meter. Wij zijn met de lift op 452 meter geweest. Hier is een observatiepunt. Dubai is een geweldige stad, echt de moeite waard en zeer veilig. Morgen zijn we ook nog in Dubai, daarna vertrekken we naar Abu Dhabi.
Hierbij wat foto's van Dubai.

Groeten uit Dubai van Tonia en Wijnand.

• 03 Februari 2013 - 18:47

Wino En Alke:

Hallo,
    Mooie foto's hoor! Moet speciaal gezicht zijn als je daar zelf staat!
    Geniet ervan en op naar de volgende speciale plek.

Groetjes,

Wino en Alke

Ps: Ik ben net terug uit de USA, alles ging goed.
    Wino.

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012