Dertiende verslag - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Dertiende verslag - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Dertiende verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

20 Februari 2013 | Indonesië, Kuta

Lieve mensen,

Allereerst iedereen bedankt voor de bijzonder leuke reacties. Voor ons is het werkelijk een onvergetelijke reis. Vanochtend zijn we in Bali aangekomen. We zijn vandaag o.a. naar de Tanaloth tempel geweest. Deze ligt tegen de zee aan en is de meest bezochte tempel op Bali. Heel bijzonder. Morgen blijven we opknoop in Bali en laat in de avond varen we naar de Komodo eilanden om (hopelijk) de grote varanen te zien.

Hele hartelijke groetenvan Tonia en Wijnand en tothet volgende verslag.

• 20 Februari 2013 - 14:35

Coby Hoonhoud:

Hallo Tonia en Wijnand,

Ik heb jullie net een mailtje gestuurd en daar laat ik het nu even bij.
    Veel plezier.

Groetjes,
    Coby

• 21 Februari 2013 - 13:41

Eefje Kleermaker:

Hallo Tonia en Wijnand,

We vinden het fijn dat jullie het goed naar de zin hebben.
    Het lijkt me heel bijzonder om zo,n reis te maken.
    Hier in Nunspeet gaat alles goed.
    Het blijft maar koud, ik heb nu wel zin in het voorjaar.
    Geniet verder van jullie reis en wij genieten van jullie verslagen.

Groetjes Johan en Eefje

• 24 Februari 2013 - 16:09

Kees De Kovel:

Tonia en Wijnand goede middag,
    Hartelijk dank voor je tussentijds bericht over jullie ervaringen. Ik kan me voorstellen dat het niet alleen een wereldreis is, maar ook een reis de wereld uit! is.
    Wij zijn gisteravond terug gekomen uit Barcelona, per trein, met een uitstapje in Parijs.
    Slechts 8 dagen, maar goed gevuld.
    Vandaag sneeuwde het. Het hoort er bij volgens de almanak.
    Groetjes van
    Kees en Cora

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012