Achtste verslag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu Achtste verslag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wijnand en Tonia Verschoor - WaarBenJij.nu

Achtste verslag

Door: Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Tonia

01 Februari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Beste allemaal,
We liggen nog in Dubai, daarom nu nog wat foto's uit Egypte. De foto's zijn van de tempels in Karnak en Luxor. Ook dit is zeker bijzonder om te zien. Vanavond vertrekken we naar Abu Dhabi om daar morgenochtend vroeg aan te komen.

Tot ziens bij het volgende verslag van Tonia en Wijnand.

• 01 Februari 2013 - 14:09

Kees En Cora De Kovel:

Tonia en Wijnan,
    We beleven hectische tijden:
    Majesteit stapt op.
    Minister en Staatssecretaris kruipen door het stof.
    SNS wordt door het volk gered. Wellicht dat de jacht op bonussen de oorzaak er van was.
    Nu Zuid-Europa nog en de gepensioneerden moeten weer aan de bak, als er werk zou zijn. Blijf daarom voorlopig maar hier uit de buurt. Na jullie vertrek is het er niet beter op geworden.
    Groetjes,
    Kees

• 04 Februari 2013 - 19:53

Cora De Kovel:

Beste Tonia en Wijnand.
    Kees stuurt jullie berichtjes steeds naar mij door. Ik vind het erg leuk om zo jullie reis op afstand mee te maken. Wat grappig eerst de foto's van giga gebouwen van nu en daarna de enorme bouwsels van de oude Egyptenaren. Het weer zit jullie ook mee. Hier echt ouderwets wisselvallig.
    Met hartelijke greot,
    Cora

• 04 Februari 2013 - 20:00

Louis Van Der Plaat:

Tonia en Wijnand,

Jullie hebben sinds jullie vaartocht in de Middellandse Zee mooi weer niet alleen gedurende de tocht maar ook met de uitstapjes. ( behalve Valletta op Malta).
    Jullie zien enorm veel en kunnen ook nog in het klein genieten van jullie lievelingssport. Veel plezier nog en tot het volgende verslag.

Groeten van Louis, Louise, Donja, Lee en Raya

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Wijnand en Tonia

Nunspeet, 25-12-2012 Dit reisverslag wordt gemaakt i.v.m. een 3 maanden durende wereldcruise met de MS Rotterdam. Wij (Tonia en Wijnand Verschoor) zijn gepensioneerd en vertrekken op 9 januari vanuit Rotterdam en komen terug op 9 april in Rotterdam. De cruise is eigenlijk een memory cruise naar Indonesië. In Indonesië doen we 8 havens aan. We var en via de Middellandse Zee en Suez kanaal er naar toe. Dezelfde weg gaan we ook weer terug. Op een paar havens na, komen we wel steeds in verschillende havens. We hopen mooie foto's te maken en op deze site te zetten. Wel moeten we goed naar internet mogelijkheden uitkijken. Eventueel kan dat een belemmering vormen. Aan boord is internet nl. niet goedkoop. Daar zullen we echter wel een oplossing voor vinden. Tot ziens allemaal, Wijnand en Tonia

Actief sinds 25 Dec. 2012